• Dizains - tā ir mūsu sirdslieta.

    Uzņēmuma tēlu cildinošs firmas stils, lietotājiem ērtas mājas lapas dizains un reklāmas materiāli, ko žēl izlaist no rokām, ir tikai daļa no mūsu sniegtajiem dizaina pakalpojumiem!
  • Korporatīvais stils

    Korporatīvā identitāte ir uzņēmuma esence, kas bez vārdiem atklāj un atmiņā saglabā pirmo iespaidu par uzņēmumu. Korporatīvā identitāte ir visu to komunikācijas līdzekļu apvienojums, kas atspoguļo uzņēmuma individualitāti. Lasīt vairāk

  • Preces un pakalpojuma stils

    Prasmīgi veidots dizains veicina uzmanības piesaistīšanu, demonstrē preces funkcionalitāti un specifiskās tehnoloģiskās īpašības.
    Profesionāla un pārdomāta pieeja dizaina izveidē ir svarīga.
    Lasīt vairāk

  • Grafiskais drukas dizains

    Grafiskais dizains – vai tas būtu apjomīgs katalogs, vai tikai grāmatzīme, dizaina izstrādes darbs ir vienlīdz svarīgs un nopietni uztverams. Izstrādāt grafisko risinājumu, kas kalpotu vēlamās komunikācijas precīzai nodošanai, vienmēr prasa personīgu pieeju. Lasīt vairāk

  • Web dizains

    Digitālās vides dizains būtiski atšķiras no drukas dizaina.
    Web dizainerim ir jāsaprot web dizaina pamatprincipi, jāpārzina, kā tiek būvēta mājas lapa vai vienkāršākais baneris, un jāizprot, kā to uztvers lietotājs.
    Digitālajā vidē svarīgākais ir lietošanas ērtums un viegli uztverams saturs.
    Lasīt vairāk

Dizaina risinājumi maziem un vidējiem uzņēmumiem
  • Grafiskais dizains
  • Web dizains
  • Korporatīvais dizains
Izvēlies savu kompletu

Dizaina pakalpojumi

  • Korporatīvais stils
  • Preces un pakalpojuma stils
  • Web stila mape
  • Produktu iepakojums un etiķete
  • Preču katalogs
  • Reklāmas stendi, bukleti un citi POS materiāli
  • Web dizains
  • Spēļu dizains
  • Web baneri
Aizvērt

Korporatīvās identitātes vienādojums

  1. 1

    Zīmola jeb logotipa skices

    Viss dizains sākas ar skicēm – vienu vai vairākām. Ja Tev ir skaidrs, ko vēlies paust, ātri vien tiekam uz īstā viļņa un nereti pirmā skice ir īstā.
    Mēs labprāt ar Tevi iepazīsimies! Šajā procesā mēs iepazīsim Tavu uzņēmumu un zīmolu, lai varam radīt atbilstošo risinājumu.
  2. 2

    Grafiskā stila un tā elementu noteikšana

    Tikai pēc logotipa pilnīgas izstrādes, tiek veidoti un piemeklēti pārējie elementi – krāsu gamma, fonti, ilustrācijas, ikonas, lietvedības stils, e-pasta paraksti, prezentreklāmas nosacījumi, drukātās reklāmas materiālu grafiskie nosacījumi un paraugi, online grafiskie komunikācijas elementi, līdz pat mājas lapas dizainam. Proti viss, kas nepieciešams uzņēmuma un komandas darbam.
Aizvērt
  1. 1

    Produkta/pakalpojuma izpēte

    Pirms ķeramies pie uzrunājoša dizaina izveides, nepieciešams saprast, kas tas ir par zvēru un ko viņš ziemā ēd. Kāda ir mērķauditorija? Ar ko Tavs produkts/pakalpojums atšķiras no konkurentiem? Kas ir tā svarīgākās, labākās, vai salīdzinājumā ar citiem, atšķirīgākās īpašības?
  2. 2

    Tirgus/konkurentu izpēte

    Pirms mūsu veidotais dizains dodas cīnīties par patērētāja uzmanību, ir jāsaprot – kas mūs sagaida. Tiek izpētīti konkurentu iepakojumi, to raksturīgās iezīmes, un šajā posmā tiek noskaidrots, kā Tu vēlies, lai Tavu produktu/pakalpojumu ierauga patērētājs.
  3. 3

    Stratēģija un skices

    Pēc visas apjomīgās izpētes tiek radīta ideja un veikta stratēģiskā plānošana. Tagad tiek izveidota dizaina skice un pamatota elementu izvēle – jo zinām, kāpēc tieši šis dizains liks patērētājam izvēlēties Tavu produktu/pakalpojumu.
  4. 4

    Produkta/pakalpojuma dizaina izveide

    Skici attīstām līdz gatavam dizainam – apvienojam Tavu skatījumu un komentārus, visus izstrādes procesa pētījumus, patērētāja psiholoģiju un dizaina pamatprincipus.
Aizvērt

Grafiskā dizaina izstrādes posmi

  1. 1

    Mērķis, mērķauditorija un izvietojums

    Ko ar drukas materiālu vēlams panākt – pārdot produktu, veicināt uzņēmuma atpazīstamību, pastāstīt par jaunumiem, saprotami un īsi izskaidrot kādu sarežģītu procesu, varbūt vienkārši kādu iepriecināt?
    Kas saņems šo materiālu? Kur tas atradīsies?
    Lai materiāls būtu veiksmīgs un radītu labu iespaidu, šie svarīgie faktori ir jāzina un jāņem vērā. Tas ietekmēs ne tikai dizainu, bet arī tālāk ražošanas procesu.
  2. 2

    Skices

    Lai rezultāts nepārprotami saistītos ar Tavu uzņēmumu un zīmolu, dizaina izstrādē tiek ņemti vērā svarīgākie elementi – logotips, definētās krāsas, fonti, ikonas, simboli u.c. elementi. Kā saka 3 lietas ir labas lietas – izstrādājot dizainu mēs veidojam līdz 3 dažādām dizainu skicēm. Skice, kuru izvēlēsies, tiks attīstīta līdz gatavam risinājumam.
  3. 3

    Drukas fails

    Kad dizains ir saskaņots ar Tevi, tas tiek sagatavots drukai saskaņā ar tipogrāfijas prasībām. Ir projekti, kur specifikāciju tipogrāfijai sagatavojam mēs un nododam kopā ar drukas failu. Viss tiek izdarīts no sākuma līdz galam. Drukas fails tiek nodots arī Tev.
Aizvērt
  1. 1

    Mērķis un mērķauditorija

    Kāds ir lapas, spēles, aplikācijas vai banera mērķis? Informēšana, izklaide vai izglītošana? Vēlies celt zīmola atpazīstamību, iepazīstināt ar jaunu produktu, vai veicināt produkta pārdošanu?
    Kas lietos radīto risinājumu. Ne vienmēr pats pasūtītājs vai idejas autors iekļaujas mērķauditorijā. Tādēļ svarīgi ir iejusties lietotāja ādā un saprast – kā viņš to uztvers un lietos. Kā padarīt to ērtāku lietotājam?
  2. 2

    Skices

    Kad skaidrs – kam un kādēļ risinājums tiek veidots, sākas darbs ar skicēm. Lai vizuāli risinājumu saistītu ar tieši Tavu zīmolu, šajā procesā jābūt pieejamam logotipam/-iem, krāsu uzstādījumiem un citiem Tava zīmola vizuālajiem elementiem.
    Atceries – skices taps ņemot vērā WEB pamatprincipus, kurus izskaidrosim, prezentējot skici.
  3. 3

    Dizaina faila izveide

    Apstiprināto skici attīstām līdz gatavam dizainam un nododam atvērtu dizaina failu. Ja nepieciešamas ar specifikāciju. Dizaina fails tiek sakārtots ērtai lietošanai, cienot programmētājus un citus dizainerus, kas iespējams tālāk strādās ar radīto risinājumu.